https://ikariologos.gr/oroi-xrisis/
3 Tips για καλύτερα (SEO) κείμενα

3 Tips για καλύτερα (SEO) κείμενα

Το να αποφύγετε τα λάθη (συντακτικά & γραμματικά) σε ένα κείμενο αποτελεί σαφές κριτήριο για ένα καλό και ευανάγνωστο κείμενο. Ποια είναι όμως αυτά τα χαρακτηριστικά εντός κειμένου που επηρεάζουν την ποιότητα και την απόδοση ενός κειμένου, έτσι ώστε να γίνει SEO oriented;

Στο κείμενο που θα ακολουθήσει, θα αναφέρουμε tips τα οποία μας έχουν βοηθήσει να βελτιώσουμε την στρατηγική μας στην συγγραφή κειμένων στο Bloq μας.

Στόχευσε σε φράσεις ή 2-3 λέξεις κλειδιά

 

Αν και δεν υπάρχει σαφές κριτήριο από την Google για τα πόσα είναι τα keywords τα οποία πρέπει να εστιάσει κάποιος, ένα σύνηθες λάθος είναι να εστιάζει σε πολλές λέξεις κλειδιά. Το να εστιάσει ένας κειμενογράφος σε αρκετές λέξεις θα περιορίσει το κείμενο από το να κατανοήσει ο αλγόριθμος σε ποια φράσεις και λέξεις θα εστιάσει και κατ’ επέκταση να αργήσει να κατανοήσει το περιεχόμενο κάνοντας τις αντίστοιχες κατηγοριοποιήσεις.

 

Ένα πιο εστιασμένο κείμενο με δύο ή τρεις λέξεις κλειδιά δίνει στον αλγόριθμο την δυνατότητα να επικεντρωθεί σε ένα αντικείμενο και φυσικά να δώσει και στον αναγνώστη πέρα από τον αλγόριθμο την δυνατότητα να αναγνωρίσει την αξία του και να τον οδηγήσει σε μια μετατροπή (conversion), αν πρόκειται για ένα κείμενο πωλήσεων.

Disolt Tip: Εστιάστε σε κείμενα με στοχευμένο περιεχόμενο (όχι πολύ εκτενές) στο οποίο οι λέξεις ή φράσεις στόχευσης να ξεκαθαρίζουν στον αναγνώστη το μήνυμα που θέλετε να επικοινωνήσετε.

Τμηματοποίησε και διαχώρισε ομοιόμορφα το κείμενο

Ένα κείμενο το οποίο είναι για διαφημιστικούς λόγους (ad copy) και μη, έχει ως στόχο να τραβήξει το ενδιαφέρον του αναγνώστη αλλά και σε δεύτερο πλάνο να τον κάνει να μην βαρεθεί.

Κάτι που θα μπορούσε να σπάσει την μονοτονία σε ένα «στρυφνό» κείμενο “copy hacks”, το οποίο μπορεί να επιτευχθεί με τη χρήση bulletsγραφικώνεικόνων αλλά και τα στατιστικών. Μερικά εξ’ αυτών, εφόσον εξυπηρετούν την χρηστικότητα του κειμένου, μπορούν να δώσουν μια καλαισθητική χρήση κατά την διάρκεια της ανάγνωσης, «ξεκουράζοντας» τον χρήστη-αναγνώστη.

Disolt Tip: Με εργαλεία όπως το Google Optimize, μπορείτε να κάνετε A/B testing σε δύο σελίδες με παρόμοιο περιεχόμενο αλλά διαφορετικά μορφοποιημένο και δομημένο (bullets, γραφικά, στατιστικά) έτσι ώστε να δείτε πως αντιδρούν στο κείμενο οι χρήστες.

Απαριθμήστε τις λέξεις κλειδιά

 

Ένα σύνηθες λάθος σχετικά με την “SEO κειμενογραφία” αποτελεί το ότι οι συγγραφείς δεν απαριθμούν την συχνότητα στις λέξεις κλειδιά που χρησιμοποιούν΄. Επιπρόσθετα, ένα άλλο συχνό λάθος αποτελεί ότι δεν αναγνωρίζουν αν έχουν κάνει υπερβολική χρήση σε ένα σημείο του κειμένου μιας λέξης κλειδί. Σε σχέση με αυτό, καλό θα ήταν να απαριθμούνται οι λέξεις και φράσεις κλειδιά κάθε φορά που επαναλαμβάνονται στο κείμενο, έτσι ώστε να γνωρίζουμε αν έχουμε κάνει υπερβολική χρήση η οποία επιδρά αρνητικά νοηματικά-συντακτικά στο κείμενο.

Disolt tip: Απαριθμήστε σε ένα σημειωματάριο την συχνότητα των λέξεων-φράσεων που εστιάσατε, έτσι ώστε στο τέλος να μπορείτε να προβείτε σε διορθώσεις αν έχετε κάνει υπερβολική χρήση του κειμένου ή το αντίστροφο.

Συμπεράσματα

Μερικά από τα παραπάνω είναι μερικά απλά πράγματα που μπορούν να βοηθήσουν ώστε να βελτιστοποιηθεί το περιεχόμενο και κατ’ επέκταση η απόδοση του κειμένου σας. Σημαντικό είναι να ελέγχεται κάθε φορά κατά πόσο το κείμενο σας αποδίδει και οι μηχανές αναζήτησης το αναγνωρίζουν και κατατάσσουν σωστά το περιεχόμενα όπως και οι αναγνώστες αξιολογούν θετικά και προβαίνουν σε κάποια μετατροπή αν το κείμενο λ.χ προσανατολίζεται για πωλήσεις.

Άμα θέλετε να λαμβάνεται πρώτοι τα τελευταία μας άρθρα, μπορείτε να κάνετε εγγραφή εδώ.

ΠΗΓΗ: disolt.com 

Κοινοποίηση άρθρου: