Σηκώνουμε τις μπάρες, υψώνουμε τις αντιστάσεις μας – Ανοίγουμε τα Διόδια Μαλγάρων, Κυριακή 8/7-19:00

Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, υλοποιώντας τα προαπαιτούμενα για την ολοκλήρωση της 4ηςαξιολόγησης, καθώς και το ξεπούλημα της Εγνατίας Οδού με όρους πλήρους υποταγής στα συμφέροντα των επίδοξων αγοραστών, αυξάνει δραματικά, από 1/1/2019, τις τιμές των διοδίων που υπάρχουν ή πρόκειται να εγκατασταθούν στην Εγνατία Οδό, ενώ παράλληλακαθορίζει 68 διόδια κατά μήκος και παραπλεύρως της.

Συγκεκριμένα, η χιλιομετρική χρέωση για διέλευση από την Εγνατία Οδό, από 0,03 ευρώ/χιλ-τρο που είναι σήμερα, γίνεται 0,05 ευρώ/χιλ-τρο, δηλαδή αυξάνεται κατά 60%.

Τα δε διόδια των Μαλγάρων, σύμφωνα με την ΚΥΑ, θα αυξηθούν κατά 150%, δηλαδή από 1,20 ευρώ, θα εκτοξευθούν στα 2,98 ευρώ !!

Επιπλέον, προχθές αδειοδότησε 4 παράπλευρα διόδια, αναγκάζοντας όλους τους οδηγούς να χρησιμοποιούν την Εγνατία Οδό, ακόμη και τους κατοίκους των γύρω περιοχών, οι οποίοι δε θα μπορούν να πηγαίνουν ούτε στις δουλειές τους χωρίς να πληρώνουν διόδια.

Η Λαϊκή Ενότητα Α΄Θεσσαλονίκης, την Κυριακή 8 Ιούλη, στις 7.00΄μ.μ. θα ανοίξει συμβολικά τα διόδια των Μαλγάρων, καλώντας όλο τον κόσμο να υψώσει αντιστάσεις, να ανασυγκροτήσει ένα μαζικό, δυναμικό, κοινωνικό κίνημα ενάντια στα διόδια, και να ανατρέψει τις μνημονιακές πολιτικές, οι οποίες μας στερούν ακόμη και το δικαίωμα της ελεύθερης μετακίνησης.

Παραθέτουμε σχετικό δημοσίευμα για το ζήτημα:
Κυκλώνουν με πλευρικά διόδια τα Μάλγαρα και τη Χαλάστρα!
Τα διόδια στους κόμβους Μαλγάρων – Χαλάστρας έχουν ως σκοπό να ανακόψουν την έξοδο οχημάτων στην παλαιά εθνική οδό προς αποφυγή καταβολής διοδίων

Στην αδειοδότηση ακόμα τεσσάρων από τα 43 πλευρικά διόδια που πρόκειται να δημιουργηθούν στην Εγνατία Οδό προχώρησε το υπουργείο Περιβάλλοντος. Πρόκειται για τα διόδια στους κόμβους Μαλγάρων και Χαλάστρας, που έχουν ως στόχο να ανακόψουν την «έξοδο» οχημάτων στην παλαιά εθνική οδό προς αποφυγή καταβολής διοδίων. Την ίδια στιγμή το υπουργείο Υποδομών προχωρεί σε απευθείας (χωρίς διαγωνισμό) προσλήψεις συμβούλων για τα ηλεκτρονικά διόδια, διαθέτοντας πλέον το ποσό των 300.000 ευρώ.

Το υπουργείο Περιβάλλοντος ενέκρινε τους περιβαλλοντικούς όρους του τμήματος Κλειδιού – κόμβου Καλοχωρίου της ΠΑΘΕ (289ο – 312ο χλμ.), το οποίο «ανήκει» στην Εγνατία Οδό. Η αδειοδότηση αφορά τη δημιουργία τεσσάρων νέων πλευρικών διοδίων, δύο στον κόμβο Μαλγάρων και δύο στον ημικόμβο Χαλάστρας. Τα διόδια αυτά είναι μέρος του «πακέτου» των 43 πλευρικών διοδίων σε κόμβους της Εγνατίας και των δύο νέων μετωπικών που πρόκειται να κατασκευαστούν από την «Ακτωρ» μέσω της δυνατότητας επέκτασης («προαίρεση») των δύο συμβάσεων συντήρησης που έχει αναλάβει. Σύμφωνα με πηγές της Εγνατίας Οδού, προκειμένου να ενεργοποιηθεί η προαίρεση πρέπει πρώτα να ολοκληρωθούν οι μελέτες και να εγκριθούν οι περιβαλλοντικοί όροι για όλα τα τμήματα της Εγνατίας και τις καθέτους της και να εγκριθούν οι νέες συμβάσεις από το Ελεγκτικό Συνέδριο, διαδικασία που εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί έως τις αρχές του χειμώνα. Η κατασκευή των 43+2 διοδίων εκτιμάται ότι θα κοστίσει περί τα 20 εκατ. ευρώ.

Εν τω μεταξύ, ενώ το υπ. Υποδομών έχει υποχρεωθεί σε πλήρη υποχώρηση σε όλα τα μέτωπα για τα ηλεκτρονικά διόδια στην Εγνατία (και την τιμολογιακή πολιτική των διοδίων, που αναθεωρείται στις αρχές του 2019), προχωρεί στην πρόσληψη συμβούλων για τα ηλεκτρονικά διόδια. Με δύο αποφάσεις ενέκρινε τη διάθεση 313.000 ευρώ για την πρόσληψη χρηματοοικονομικού και κυκλοφοριακού συμβούλου, επιλέγοντας χωρίς διαγωνισμό τους αναδόχους (προβλέπεται από τη νομοθεσία για τα δημόσια έργα, όπως αυτή τροποποιήθηκε το 2016). Στον κυρίως διαγωνισμό, που έχει προϋπολογισμό 400 εκατ. ευρώ, εκδήλωσαν ενδιαφέρον πέντε εταιρείες/κοινοπραξίες και αυτή την περίοδο βρίσκεται σε εξέλιξη η εξέταση των τυπικών και ουσιαστικών προσόντων τους.

Πηγή

Σας άρεσε αυτό το άρθρο;

Γίνεται ο πρώτος που θα σχολιάσει στο άρθρο "Σηκώνουμε τις μπάρες, υψώνουμε τις αντιστάσεις μας – Ανοίγουμε τα Διόδια Μαλγάρων, Κυριακή 8/7-19:00"

Αφήστε ένα σχόλιο

Το email σας δεν θα δημοσιευθεί.


*


Πατήστε για κοινοποίηση
Κρύψε την κοινοποίηση
Scroll Up