https://ikariologos.gr/oroi-xrisis/
Η καρμιριά και η μείωση του εργατικού κόστους οι πραγματικές αιτίες των "ατυχημάτων" της Boeing με 346 νεκρούς

Η καρμιριά και η μείωση του εργατικού κόστους οι πραγματικές αιτίες των “ατυχημάτων” της Boeing με 346 νεκρούς

Οι άπειροι και προσωρινοί εξωτερικοί συνεργάτες που απασχολούνται στον σχεδιασμό και τη συναρμολόγηση των ηλεκτρονικών συστημάτων των αεροσκαφών 737 Max και 787 Dreamliner της Boeing, ευθύνονται – σύμφωνα με δημοσίευμα του πρακτορείου Bloomberg,
για τις πολλές ακόμη αστοχίες στον εσωτερικό σχεδιασμό της γραμμής παραγωγής του κατασκευαστή που διαπιστώθηκαν κατά τη διάρκεια των ερευνών του αμερικανικού υπουργείου Δικαιοσύνης.
Όπως αναφέρεται, η εταιρεία και οι προμηθευτές της είχαν μεταβιβάσει την ανάπτυξη και την κατασκευή τμήματος του software του 737 Max σε εξωτερικούς συνεργάτες, που απασχολούσαν προσωρινούς εργαζόμενους. Αυτοί οι εργαζόμενοι με σχέση ορισμένου χρόνου, στην πλειονότητά τους μόλις αποφοιτήσαντες από τα πανεπιστήμια, είχαν προσληφθεί για συγκεκριμένο χρόνο από τις συνεργαζόμενες εταιρείες πληροφορικής HCL Technologies και Cyient Ltd στην Ινδία.
Πολλοί από αυτούς τους εργαζόμενους αμείβονταν με μόλις 9 δολάρια, όπως τονίζουν στο Bloomberg ειδικοί μηχανικοί. Όπως ανέφερε ο πρώην μηχανικός της Boeing Ρικ Λούντκε, που ήταν υπεύθυνος για τους ελέγχους πτήσεων, η μεταβίβαση των εργασιών αυτών σε τρίτους και εξωτερικούς συνεργάτες είχε στόχο τη μείωση του κόστους.
Το ελαττωματικό ηλεκτρονικό κύκλωμα του Boeing 737 Max ενοχοποιείται για τις δύο πολύνεκρες πτώσεις, που στοίχισαν τη ζωή σε 346 ανθρώπους, τον Οκτώβριο του 2018 και τον φετινό Μάρτιο. Ο συγκεκριμένος τύπος αεροσκαφών παραμένει καθηλωμένος στο έδαφος μετά το δυστύχημα του Μαρτίου, προκαλώντας απώλειες ενός δισ. δολαρίων στο πρώτο τρίμηνο στην Boeing.
Όπως τονίζει ο πρώην μηχανικός πληροφορικής της εταιρείας Μαρκ Ράμπιν, το εξειδικευμένο και πολύπειρο προσωπικό δεν ήταν πλέον απαραίτητο στην εταιρεία. Ο ίδιος προσθέτει πως ο κώδικας του συστήματος δεν ήταν σωστός και συχνά έπρεπε να γίνονται τροποποιήσεις και ρυθμίσεις. Οι προγραμματιστές της HLC εργάζονταν πάνω σε συγκεκριμένες κατευθύνσεις που τους έδιναν οι μηχανικοί της Boeing.
Εκπρόσωπος της Boeing δήλωσε στο Bloomberg πως η ασφάλεια παραμένει κύριος στόχος της εταιρείας, ακόμη κι όταν μοιράζεται τη δουλειά με εξωτερικούς συνεργάτες. προφανώς δεν λείπει από την εταιρεία μια δόση σαρδόνιας ειρωνείας…
H αμερικανική ομοσπονδιακή υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας (FAA) ανακοίνωσε ότι εντόπισε έναν νέο «δυνητικό» κίνδυνο στα συστήματα διεύθυνσης και ελέγχου του επιβατικού αεροσκάφους Boeing 737 MAX, που ζητεί από την κατασκευάστρια να «διορθώσει», πριν εγκρίνει την επάνοδο των αεροσκαφών του τύπου στην υπηρεσία. Δεν έδωσε περισσότερες διευκρινίσεις. Αεροσκάφη 737 MAX ενεπλάκησαν σε δύο δυστυχήματα με συνολικά 346 νεκρούς πριν εντέλει όλος ο στόλος καθηλωθεί στο έδαφος σε παγκόσμιο επίπεδο φέτος.
Πηγή προσκείμενη στην υπόθεση που ζήτησε να μην κατονομαστεί εξήγησε ότι κατά τη διάρκεια δοκιμών σε προσομοιωτή, ελεγκτές πιλότοι της FAA άργησαν πολύ να ανακτήσουν τον έλεγχο του αεροσκάφους έπειτα από σενάρια ενεργοποίησης του συστήματος αποφυγής απώλειας στήριξης MCAS, που θεωρείται πως ίσως προκάλεσε τα δυστυχήματα της Lion Air πέρυσι στην Ινδονησία και της Ethiopian Airlines στην Αιθιοπία τον Μάρτιο.
Ο αμερικανικός αεροναυπηγικός κολοσσός Boeing Co ανακοίνωσε σήμερα την χορήγηση 100 εκατομμυρίων δολαρίων σε οργανώσεις για τη βοήθεια των οικογενειών των θυμάτων των δύο αεροπορικών δυστυχημάτων των αεροσκαφών της, 737 MAX στην Ινδονησία και την Αιθιοπία.
Το ποσό αυτό είναι ανεξάρτητο από τις μηνύσεις που έχουν υποβληθεί σχετικά με τα δυστυχήματα, δήλωσε ένας εκπρόσωπος της Boeing.
Όποιος λυπάται το καρφί χάνει και το πέταλο. Μόνο που το πέταλο στην προκειμένη περίπτωση δεν ήταν μόνο κέρδη αλλά 346 ζωές.
Για τα μονοπώλια βέβαια και αυτές στους λογαριασμούς κερδών/ζημιών μπαίνουν. Θα πληρώσουν και θα “καθαρίσουν”! Ας είναι ένοχοι μαζικών δολοφονιών. Ποινές γι αυτούς δεν έχει το σύστημα…
Α.Κ.
Πηγή πληροφοριών: ΑΠΕ

ΠΗΓΗ:https://eforipediada.blogspot.com 

Κοινοποίηση άρθρου: