Της Γ. Λ.
Είναι η λέξη που δεσπόζει σε όλες τις εγκυκλίους την περίοδο της καραντίνας.
Ο εκπαιδευτικός, ο γονέας, ο μαθητής “δύνανται ” (αν θέλουν ) να μπουν στο σχολικό Δίκτυο επειδή αυτό αδυνατούσε να τους εξυπηρετήσει…
Ο εκπαιδευτικός “δύναται” (μπορεί, αν θέλει)να κάνει σύγχρονη εκπαίδευση επειδή υπήρχε και υπάρχει αδυναμία νομοθετική …
Στη συνέχεια ο εκπαιδευτικός που ανήκει σε ομάδα υψηλού κινδύνου μπορεί να πάρει άδεια αλλά “δύναται ” να κάνει σύγχρονη διότι δεν μπορεί να του εξασφαλίσει πως δε θα πάει στα θυμαράκια … αλλά δεν έχει και άλλους να καλύψει τα κενά …
Όλα μπαίνουν δυνητικά,υποθετικά,προαιρετικά και… δημοκρατικά θα πει ο καλοθελητής …
Γιατί τόση γκρίνια;
Επειδή η εξουσία μόνο όταν αδυνατεί δίνει δυνατότητα στους αδύναμους, πλέον, να αποφασίσουν χρησιμοποιώντας τους μέχρι να βολιδοσκοπήσει την κατάσταση και να μην εκτεθεί .
“Λόγος ΚΑΤΑ ή ΥΠΕΡ αδυνατου;”
Εξαρτάται ποιος είναι ο αδύναμος
ΥΓ. “Ο λόγος υπέρ αδυνάτου ” του Λυσία ήταν για τη διεκδίκηση σύνταξης… εμείς απλά μιλάμε για δουλειά αν δεν διεκδικούμε για αυτήν τι θα κάνουμε μέχρι τη σύνταξη;;
ΠΗΓΗ: tsak-giorgis.blogspot.com